enuff is not enuff

Ahad, 19 Februari 2017

Bang, 5 minit ja..


Aku dgn kawan ofis baru abis tugas. Sblum balik member sorang ni ajak pi minum sat kat kedai mamak depan ofis. Aku cakap bole aja jom lah. Sampai kat kedai mamak aku cari port yg sesuai, bawah kipas. Berpeluh sakan nnt kalau xde kipas. Pas dh dapat tmpt kitaorang pon duduk bersembang sambil minum teh tarik. Pastu kwn aku cuit bahu aku. Is, sat g marka tu mai sini, confirm. Aku pon pandang muka dia, sapa? Tu lahh..muncung member tunjuk selang 5-6 meja ada sorang awek sedang edar flyers. semua meja yg ada pelanggan dia buh. pastu dia pi meja lain. bole dikatakan semua dpt flyers tu termasukla meja kami. Member aku dok belek2 xberkelip2 mata baca. Tu dia khusyuk sungguh. mentang2 awek yg bg. Kwn aku yg lagi sorang dok tanya, juai padia tuu? Bak mai la orang lain pon nak baca zack. Zack buat muka. Eleh, ni pon nak baca, bukan hang nak beli pon. Aku ambik dr tgn zack. Aku pulak belek. Apa bende ni? Baru ja aku angkat muka aku, awek tadi dok berdiri sblh aku. Oh mak kau. Terkejut aku. Dia senyum2 pastu terus minta maaf sbb bagi aku terkezut. Bang, 5 minit bole? Aku terus 'cool' tengok wajah dia. Alamak, cunnya..pasai pa la hang juai barang ni, keje kat umah aku kan elok, hatiku berkata2 tanpa awek tu dengari. Pastu awek tu ckp lagi, abg nak try? Skali lagi aku senyum, dalam hati aku, biaq betoi awek ni nak try aku??..Woiii!! Cepatlah, nak try ke xnak? Zack terpekik buat aku melatah skali lagi. alat test blood pressure rupanya..
TAMAT.
*gambar hanya hiasan




COPYRIGHT © 2000-2017 by StormG, GEnius INteractive WOrks ( GEINWO ) Ent. http://www.geinwo.com

All Rights Reserved.

DISCLAIMER: Copying or re-publishing this articles in any manner possible is illegal and prohibited. The author will take legal action to any wrong doing or unethically of conduct.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan