enuff is not enuff

Sabtu, 18 Februari 2017

Ayat ayat cinta...pigidahhh...

Hari ni kira last aku jumpa awek aku. Aku kena pi kursus kat penang 5 hari beb. Awek aku nmpak sedih sbb xdpt jumpa aku lama. Bang, biarpun abg tiada, tiz akan tetap menunggu tanpa jemu. Abg pi xlama tiz, kalau tiz rindukan abg, pejamkan mata dan abg akan dtg dlm mimpi tiz. Baiklah abg, abg pulak klau rindukan tiz, abg sebut nm tiz dn tiz akan dtg dlm mimpi abg pulak. okay, ingat lah tiz, cinta abg ibarat buih buih di lautan utk tiz seorang. Abg, cinta tiz ibarat hujan yang turun dari langit dan membasahi bumi..tanpanya tidak subur tanah ini. Tiz, akan abg anyam awan awan dan bentangkan permaidani putih utk tiz di hati abg. Abg, tiz akan ukirkan wajah abg di sanubari tiz agar cinta abg mekar sampai akhir hayat tiz. Tiz, cinta abg xkan padam biarpun apa yg terjadi kerana abg akan nyalakn cahayanya dlm hati abg, setiap masa. Abg, tiz juga akan abadikan kenangan terindah kita dilubuk hati tiz agar tiada siapa mampu mengubah perasaan tiz terhadap abg. Tiz, biarla cinta kita menjadi cinta teragung dlm memori kita selamanya...abg hanya utk tiz dan tiz hanya utk abg...awekku menitiskankan air mata hatta aku melafazkan kata kata itu..tiba tiba aku ternmpak bingo sedang merenungku dgn penuh poyo.

Bingo : meow meow meowwww...
Aku : Dlam thread ni pon kau ader??
Bingo : meowwww..(pigidahhh..ini semua poyo)..
-TAMAT-
*Gambar hanya hiasan.


COPYRIGHT © 2000-2017 by StormG, GEnius INteractive WOrks ( GEINWO ) Ent. http://www.geinwo.com

All Rights Reserved.


DISCLAIMER: Copying or re-publishing this articles in any manner possible is illegal and prohibited. The author will take legal action to any wrong doing or unethically of conduct.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan